انتظار و مهدویت دو بال شیعه است 
کد خبر: 4134031
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵

انتظار و مهدویت دو بال شیعه است 

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: شیعه کبوتری است که دو بال دارد؛ بال سبز صبر و انتظار و بال دوم آن بال سرخ عاشورا و مهدویت است.

آیت الله سعیدی

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام علی سعیدی، رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا ظهر امروز ۲۵ فروردین در سخنرانی پیش از خطبه نمازجمعه زنجان، با بیان اینکه مقابله با خیزش‌های اسلامی و طراحی آمریکا در مقابله با انقلاب اسلامی از هراس آنها نشات می‌گیرد، اظهار کرد: زمانی که دشمن متوجه شد انقلاب اسلامی آینده و چشم‌انداز دارد، با ترسی که در قلب‌شان به وجود آمد با فتنه‌ها و جریان‌سازی‌ها سعی بر نابودی آن دارند.

وی تصریح کرد: دشمن مهدویت و ولایت را مورد هدف قرار داده و می‌خواهد اراده ایران و اسلام را به ضعف و نابودی بکشاند. اراده ملت ایران همواره مورد هراس دشمن واقع می‌شود. 

این مسئول با اشاره به اینکه شیعه کبوتری است که دو بال دارد، افزود: بال اول آن صبر و انتظار و بال دوم آن بال سرخ عاشورا و مهدویت است. این کبوتر، سپری به نام ولایت دارد که این سپر شیعه را شکست‌ناپذیر و تهدیدناپذیر کرده است. دشمن این دو بال شیعه را نشانه گرفته و سعی بر نابودی آن دارد.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا ادامه داد: دشمن درصدد است رکن شیعه را نابود و خاورمیانه را برای سلطه درازمدت سازمان‌دهی کند. دشمن تلاش بر نابودی شیعه و خاورمیانه داشته و با نقشه‌ها و نظریه‌پردازی‌های مختلف می‌خواهد نقشه‌های خود را ایفا کند.

این مسئول با تاکید بر نقش مقام معظم رهبری و شهید قاسم سلیمانی در خنثی‌سازی توطئه‌ها، گفت: آمریکا طراحی‌های بسیاری برای فتنه‌گری می‌کند اما با حضور پررنگ و قدرتمند مردم ایران طراحی‌های آن به نابودی کشیده می‌شود.

حجت‌الاسلام سعیدی با بیان اینکه مقابله با نقشه آمریکا که هدف آن شکستن جبهه مقاومت بود، یکی از دستاوردهای حائز اهمیت به‌شمار می‌آید، عنوان‌ کرد: دشمن قصد داشت سوریه را از جبهه مقاومت خارج و تجزیه کند اما دلاورمردانی چون شهید قاسم سلیمانی مانع اجرای این طراحی شدند.

این مسئول با بیان اینکه سردار شهید سلیمانی زمینه اخراج دشمن از سوریه را فراهم کرد، افزود: بیان رشادت‌های رزمندگان می‌تواند یک کتاب هزار جلدی شود. همه باید بدانند داعش وسیله‌ای برای زیر سلطه رفتن خاورمیانه بود. 

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در بخش دیگری از سخنان خود به توان ایران اسلامی در مواجه با این شرایط اشاره کرد و گفت: امروز تفاوت‌ها را می‌بینیم؛ ایران توانست با نقشه‌های امریکا در خاورمیانه مقابله کند و همچنین فرهنگ بسیج را در خاورمیانه شکل دهد. وجود بسیج و انتقال فرهنگ آن دستاورد بسیار مهم و حائز اهمیتی است. 

حجت‌الاسلام سعیدی تصریح کرد: سلطه‌گران هزینه‌های کلانی برای سلطه‌گری می‌کنند اما با وجود جبهه مقاومت و ولایت‌مداری، همواره شکست می‌خورند. ما از فلسطین حمایت می‌کنیم چرا که آمریکا و صهیونیست ادعا جهانی‌سازی دارند که این ادعای درستی نیست؛ آنها می‌خواهند پروژه‌های خود را در قالب مهدویت ارائه دهند. 

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران امروز پیشتاز ظهور امام زمان(عج) است. کمک‌های ایران در خاورمیانه و حضور آن در غرب آسیا زمینه‌ساز ظهور و اهداف والایی است. امروز ما پرچم‌دار ظهور آخرین ذخیره الهی هستیم.

انتهای پیام
captcha